Nejnovější články
Gppgle dává do prodeje u vybraných partnerů a ve svém Google Store telefony Google Pixel 8, Pixel 8 Pro a novinku Pixel 8a.
Zdroj: Mediaguru.cz
Sobota je den, kdy si Češi dělají pořádek ve svých e-mailových schránkách.
Zdroj: Mediaguru.cz
Zdroj: Mediaguru.cz
Česká eventová asociace začala s projektem Mapování eventového průmyslu ČR. Chce zjistit, jak na českém trhu její obor funguje.
Zdroj: Mediaguru.cz
Osm nedělních večerů patří od 12. května na TV Nova novým dílům seriálu Odznak Vysočina.
Zdroj: Mediaguru.cz
Také druhé vystoupení českých hokejistů se stalo jasně nejsledovanějším pořadem večera a zároveň celého dne. Zápas s Nory sledovalo v sobotu večer 1,5 mil. diváků (15+).
Zdroj: Mediaguru.cz
Swappie a Knihobot společně vytvořily nové místo pro odevzdání starých iPhonů k prodeji.
Zdroj: Mediaguru.cz
Coca-Cola letos spouští největší hokejovou kampaň ve své historii, podpoří v ní český parahokejový tým.
Zdroj: Mediaguru.cz
Autory videí popostrčí k novým nápadům, diváky nechá přeskočit nudné pasáže. Videoserver testuje inovace zaštítěné AI.
Zdroj: Mediaguru.cz
Škoda Auto představí na šampionátu novou generaci modelů Superb a Kodiaq, startuje kampaň „Domácí hokejová jízda“.
Zdroj: Mediaguru.cz
V době Mistrovství světa v ledním hokeji soutěží Skip Pay o vlastnoručně podepsaný dres Jaromíra Jágra.
Zdroj: Mediaguru.cz
Na trhu vzniká nová agentura PBAd, stojí za ní reklamní tvůrci Michal Deus a Jan Dufek.
Zdroj: Mediaguru.cz
Úvodní zápas české reprezentace s Finy na hokejovém mistrovství světa se stal nejsledovanějším pátečním pořadem. Stanice ČT sport zaznamenala nejvyšší podíl na trhu.
Zdroj: Mediaguru.cz
Během květnového Mistrovství světa v hokeji se střecha nákupního centra Galerie Harfa promění v chill out zónu značky Coca-Cola.
Zdroj: Mediaguru.cz
Vrací mi to radost z psaní, říká o Apolena Rychlíková o slow journalism a novém projektu Page404 v podcastu NFNŽ.
Zdroj: Mediaguru.cz
Nová agentura pomůže platformě Nesnězeno s osvětou kolem problematiky jídlem a s upevněním vztahů s klíčovými partnery.
Zdroj: Mediaguru.cz
T-Mobile v nové employer brand kampani „#JsmeSamiSebou“ podtrhuje, jak je důležité být autentický.
Zdroj: Mediaguru.cz
Až 1,7 milionu lidí v Česku nevyužívají technologie tak, aby byli dlouhodobě v pohodě, vyplývá to z průzkumu společnosti O2.
Zdroj: Mediaguru.cz
Škoda Auto představí na šampionátu novou generaci modelů Superb a Kodiaq, startuje kampaň „Domácí hokejová jízda“.
Zdroj: Mediaguru.cz
Nejsledovanějším pořadem ve čtvrtek po 20:00 je v divácké skupině starší 15 let seriál ZOO. Následuje Jedna rodina, která má zároveň nejvíce diváků ve skupině 15-54.
Zdroj: Mediaguru.cz
Na devíti trzích včetně Česka spouští Lindex kampaň „Made for play“.
Zdroj: Mediaguru.cz
Od začátku léta si budou moct předplatitelé ve Spojených státech zakoupit „velký balíček" obsahující konkurující služby Max na straně jedné a Disney+ a Hulu na straně druhé.
Zdroj: Mediaguru.cz
Prodejce tenisek Footshop a česká značka Botas uvádí společnou kolekci „Dejte sbohem nostalgii”.
Zdroj: Mediaguru.cz
V pátek 10. května začíná v Česku mistrovství světa v hokeji. Česká televize spustila tradiční tematickou aplikaci pod červeným tlačítkem, nejde však o jedinou novinku.
Zdroj: Mediaguru.cz
Výbor připravil poslancům kandidátku na volná místa v radách ČT a ČRo. Do každé z nich bude volit jednoho člena ze tří kandidátů.
Zdroj: Mediaguru.cz
Součástí televizní nabídky operátora T-Mobile se stala stanice Premier Sport 4. Specializuje se na MMA organizaci Oktagon.
Zdroj: Mediaguru.cz
Ostravar zahájil distribuci světlého výčepního piva s názvem Desítka, která nahrazuje původní Ostravar Originál.
Zdroj: Mediaguru.cz
Marketingovou ředitelkou hotelu Marriott se stává Kateřina Hajná, obchod a distribuci má nově na starosti Alexandr Mikloše.
Zdroj: Mediaguru.cz
Seriál Polda zůstal nejsledovanější ve středu po 20:00 i ve sváteční den. Následovaly Četnické humoresky, které zároveň dosáhly nejvyšší sledovanosti ve skupině 15-54.
Zdroj: Mediaguru.cz
Klíčové fotbalové události letošního roku – šampionát Euro 2024 a finále Ligy mistrů UEFA, nebudou vysílány ve formátu Ultra HD. Jedná se o nový trend sportovních přenosů?
Zdroj: Mediaguru.cz
Krušovice přicházejí na trh s limitovanou fanouškovskou edici plechovek, kterou tak chce podpořit důležité sportovní události roku.
Zdroj: Mediaguru.cz
Galerie Harfa umístila před časem na svou fasádu první 3D venkovní reklamní plochu, na podzim přibude ještě jedna.
Zdroj: Mediaguru.cz
Umělá inteligence má větší potenciál, než je automatizace rutinních úkolů, ukáže na letošní konferenci WebExpo Anna Bohoňok.
Zdroj: Mediaguru.cz
Korunní uvádí na trh funkční ochucenou minerální vodu v plechovce. Podporuje ji remake písně „Čo o mne vieš“.
Zdroj: Mediaguru.cz
Po oficiálním představení nové celoplošné televize OK TV se její programová pozice objevila v pozemním vysílání.
Zdroj: Mediaguru.cz
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let zůstává s náskokem seriál ZOO.
Zdroj: Mediaguru.cz
PPL nasazuje v rámci nadcházejícího Mistrovství světa v hokeji svou první televizní kampaň.
Zdroj: Mediaguru.cz
ČSOB rozsáhlou komunikační kampaní podporuje svůj nový přístup k aktivním klientům.
Zdroj: Mediaguru.cz
Lime loni v Praze najezdil téměř tři miliony kilometrů. Chce zlepšit parkování svých elektrokoloběžek a elektrokol.
Zdroj: Mediaguru.cz
Nová celoplošná televize OK TV představila svůj program, tváře i studia, ze kterých vysílá. Generálním ředitelem televize je Jan Hloch, jeho poradcem Jiří Balvín.
Zdroj: Mediaguru.cz
Uber letos oslaví 10 let na českém trhu. Svou pozici v tuzemsku chce letos posílit i partnerstvím s Českým hokejem.
Zdroj: Mediaguru.cz
Answear se ve svém novém positioningu zaměří na prémiové značky, představí se se sloganem: „Zahalte svůj život do vzácných věcí.“
Zdroj: Mediaguru.cz
Seriál Stíny v mlze zůstává s téměř 1,2 mil. diváků (15+) nejsledovanějším pořadem pondělního večera a také celého dne. Více než milion diváků má v pondělí večer také seriál Specialisté. ...
Zdroj: Mediaguru.cz
Aricoma chce posílit povědomí o své značce jako o atraktivním zaměstnavateli a místě, kde lidé mohou pracovat na projektech budoucnosti.
Zdroj: Mediaguru.cz
Notino se stává oficiálním partnerem letošního Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji. Nad hrací plochu umístí virtuální zrcadlo.
Zdroj: Mediaguru.cz
Televizní skupina Nova si v dubnu připsala nejvyšší meziroční nárůst na televizním trhu a dosáhla také nejvyššího podílu.
Zdroj: Mediaguru.cz
Novinářská cena 2023 vyhlásila vítěze. Poprvé byly uděleny i ceny za ekonomickou a zahraniční žurnalistiku.
Zdroj: Mediaguru.cz
Novinářská cena 2023 vyhlásila vítěze. Poprvé byly uděleny i ceny za ekonomickou a zahraniční žurnalistiku.
Zdroj: Mediaguru.cz
Na pozici Customer Experience Manager v česko-slovenském týmu platformy Teads přišel Miroslav Chutňák.
Zdroj: Mediaguru.cz
Celodenní přímý přenos z konference Novinářské fórum bylo možné sledovat díky přenosu ČTK.
Zdroj: Mediaguru.cz
Nový sportovní kanál Sporty TV získal vysílací práva na vysílání kanadsko-americké soutěže National Lacrosse League. Soutěž vysílá jako jediný evropský vysílatel.
Zdroj: Mediaguru.cz
Pražská plynárenská představuje novou dlouhodobou komunikační platformu, s novým symbolem pečujících ženských rukou i sloganem.
Zdroj: Mediaguru.cz
Asociace komunikačních agentur (AKA) a Asociace mediálních agentur (ASMEA) zveřejňují ve spolupráci s ResSolution Group odhad vývoje čistých marketingových investic na českém trhu.
Zdroj: Mediaguru.cz
Pánská módní značka Blažek uvádí novou kampaň s názvem „Surrealismus“, její tváří je herec Filip Březina.
Zdroj: Mediaguru.cz
Mezi podpořenými regionálními mediálními projekty pro letošní rok jsou například Okraj.cz, Naše Broumovsko, Nášliberec.cz nebo plzeňský Apel-plzen.cz.
Zdroj: Mediaguru.cz
Celodenní přímý přenos z konference Novinářské fórum je možné sledovat díky ČTK.
Zdroj: Mediaguru.cz
Také druhý díl minisérie Vedlejší produkt se stal pořadem nedělního večera a celého dne s více než milionem diváků (15+). Dvojkou večera byl jeden z dílů dokumentu Málo mě znáš.
Zdroj: Mediaguru.cz
Nejúspěšnější reklamní spoty na českém YouTube měly loni značky Penny, Škoda Auto a McDonald's, ukazuje žebříček YouTube Ads Leaderboard.
Zdroj: Mediaguru.cz
Nová celoplošná hudební stanice digitální stanice Radio Energic zahájila marketingovou kampaň.
Zdroj: Mediaguru.cz
Od pondělního večera se ve vysílání Prima Cool objeví nový pořad, který připravuje Martin Mikyska.
Zdroj: Mediaguru.cz